Politica de retur
Va rugam sa cititi aceasta politica inainte de efectuarea comenzii pe site-ul www.decoarta.ro!
Returul oricarui produs se va
efectua in aceleasi conditii in care ati primit coletul cu produsul
(nu deteriorat, nu folosit, etc).
Renuntarea la produs este posibila in
termen de 7 zile de la data primirii acestuia!
Cheltuielile de transport
pentru returnarea produsului sunt suportate exclusiv de catre
client. Clientul are obligatia de a returna produsele doar depozitului
decoarta.ro dupa sesizarea returului prin mail la adresa decoarta@gmail.com.
Nu ne asumam raspunderea pentru
transportul si manipularea produselor efectuate de catre client si avem dreptul
de a refuza returnarea produselor care prezinta deteriorari cauzate de catre
transportul si manipularea efectuate de catre client.
Nu se considera comert la
distanta livrarea produselor prin mijloace proprii DECOARTA PRODUCTION SRL,
conform Legii nr. 51 din data de 21 ianuarie 2003.
In cazul In care cumparatorul realizeaza ca produsul achizitionat nu este ceea ce si-a dorit, acesta are
posibilitatea de a returna produsul respectiv optand pentru una din variante:
1. returnarea banilor pe cardul
de pe care s-a facut plata.
2. inlocuirea produsului cu un
altul (in limita stocului disponibil la momentul primirii de către magazin a coletului),
contravaloarea acestuia fiind reglata in functie de caz.
Conform legislatiei in vigoare,
renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice!
Cumparatorul are dreptul la
retur, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 7 zile de la
primirea produsului urmand una dintre proceduri, in functie de felul in care s-a
inregistrat.
Produsul returnat trebuie sa
fie in aceeasi stare in care a fost livrat (cu toate accesoriile, fara semne de folosire si
documentele –factura fiscala in original in scopul stornarii acesteia- care
l-au insotit) si returnat prin curierul cu care colaboreaza DECOARTA PRODUCTION
SRL.
Cheltuielile de returnare vor
fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in
cel mult 20 de zile lucratoare de la retur. Costul transportul returului va fi
suportat de cumparator. In cazul unui retur acceptat, clientul poate opta
pentru achizitionarea altui produs, cu plata diferentei sau pentru rambursarea
contravalorii produsului direct pe card pt comenzi efectuate cu plata cu
cardul.
Taxele de transport pentru retur revin în sarcina clientului.
ATENTIE! Politica pt colete refuzate dupa livrare
In cazul refuzarii coletului
dupa ce s-a efectuat comanda de catre client, acesta se obliga sa achite ca
daune si despagubiri, interese in valoarea costului pentru transportul
tur-retur. In caz contrar se aplica clauzele legilor comertului electronic
Legea 51/2003, Legea 365/2002, Legea 363/2007 si OUG 174/2008 si se incalca
prevederile "Termeni si conditii" de pe acest site.
NU primim retururi prin Posta
Romana! Produsul de returnat, poate fi trimis prin firma de curierat
numita de www.decoarta.ro, costul transportului fiind suportat de catre
client! Va rugam sa ne consultati in legatura cu informatii despre firmele de
curierat cu care lucram. De asemenea inainte de a trimite un retur va
rugam SA NE CONTACTATI telefonic sau prin e-mail pentru a va comunica detalii
despre adresa depozitului nostru la care produsul sa fie returnat si firma de
curierat cu care colaboram, aceasta fiind specializata in transportul marfii noastre in conditiile necesare, pentru a evita defectarea produselor in timpul
manipularii si transportului lor.
www.decoarta.ro isi rezerva dreptul de a refuza returnarile expediate sau comunicate
dupa limita perioadei de returnare sau articolele care nu se afla in aceeasi stare in care au fost primite.